leniwe fit

LENIWE W WERSJI FIT

Trening treningiem, ale człowiek musi też coś jeść. Uwielbiam przepisy na tradycyjne dania w wersjach lekko odchudzonych (przez co też zdrowszych).

Dzięki temu nie muszę rezygnować z potraw, które smakują mi najbardziej i budzą przyjemne skojarzenia obiadu jak u mamy. Takie zabiegi polecam nie tylko osobą aktywnym fizycznie, dbającym o zdrowie, ale przede wszystkim młodym mamą, które są odpowiedzialne za tworzenie poprawnych nawyków żywieniowych u swoich pociech. Dzisiaj wykonana przez Was praca na pewno zaowocuje u nich w przyszłości.

 

fit leniwe

SKŁADNIKI (na 2 porcje):

– 250g chudego twarogu,

– ¼ szklanki mąki pszennej razowej,

– ¼ szklanki mąki jaglanej,

– ¼ szklanki mąki kukurydzianej,

– szczypta soli himalajskiej,

– 1 jajko od szczęśliwej kury,

– 2 łyżeczki oleju kokosowego,

– opcjonalnie 2 łyżeczki cukru kokosowego lub trzcinowego.

fit leniwe

PRZYGOTOWANIE:

Twaróg rozgniatamy widelcem, dodając jajko, sól i wszystkie mąki. Całość dokładnie łączymy. Gdy masa będzie jednolita, formujemy wałek i kroimy go (tak jak tradycyjne kopytka) na szerokość 2 cm. Kluski gotujemy w wodzie (lekko osolonej) ok 5 minut. W momencie, kiedy wypłyną na powierzchnię, wyławiamy kluski i odstawimy do przesuszenia. Na patelni rozpuszczamy olej kokosowym razem z cukrem, wrzucamy leniwe i lekko podsmażamy.

fit leniwe

fit leniwe
LENIWE W WERSJI FIT

Jedna myśl na temat “LENIWE W WERSJI FIT

Dodaj komentarz