BOMBY WITAMINOWE CZYLI KOKTAJL x 3

Świetnym pomysłem na drugie śniadanie, a zarazem bombą witaminową są koktajle. Możliwości i pomysłów na nie jest tyle, na ile tylko pozwoli nam wyobraźnia. Dzisiaj trzy moje pomysły na zdrowy i pyszny poranek.

ZIELONO MI:

– 2 szklanki szpinaku (dobre źródło kwasu foliowego, żelaza i bogaty w antyoksydanty),
– pół ogórka (niska kaloryczność, ze względu na dużą zawartość wody świetnie nawadnia organizm),
– jedno słodkie jabłko (bogate w pektyny, dobre źródło błonnika, witaminy C, potasu),
– pęczek natki pietruszki (bogata w witaminę C, A, żelazo)

zielono mi
zielono mi

JAGODZIANKA:

– 1,5 szklanki jagód  (źródło przeciwutleniaczy),
– 200 g jogurt naturalny 2% (źródło wapnia),
– średni banan (dobre źródło potasu).

jagodzianka
jagodzianka

PRZYSMAK KRÓLIKA:

– trzy duże marchewki (bogactwo beta-karotenu, prowitaminy A),
– 2 cm plaster imbiru (źródło witaminy B6, C, B5, B2)
– płaska łyżeczka kurkumy (źródło witaminy B1,B2,B3,B6,B9,E,K, kwasu foliowego),
– średnia gruszka (dobre źródło błonnika, potasu, fosforu, wapnia, witaminy C).

przysmak królika
przysmak królika

SMACZNEGO

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.